پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جدایی ترابی از پرسپولیس قوت گرفت| شوک اول سال

  • کد خبر: ۲۱۹۴۵۳
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
جدایی ترابی از پرسپولیس قوت گرفت| شوک اول سال
مهدی ترابی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته و همچنان برای تمدید قرارداد با این باشگاه از خود بی میلی نشان می‌دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر به دفعات با مهدی ترابی مذاکره کرده‌اند تا شاید قرارداد این بازیکن تمدید شود، اما ترابی هر بار به بهانه‌ای از تمدید قرارداد خود خودداری کرده است.

پیش‌تر گفته شده بود که ترابی با دو پیشنهاد مهم از تیم‌های خارجی مواجه است و حتی یک تیم اسپانیایی نیز او را می‌خواهد. نزدیکان به این بازیکن معتقدند که ترابی تا زمان روشن شدن تکلیف انتقالش به لیگ‌های خارجی با پرسپولیس قرارداد جدیدی را تمدید نخواهد کرد.

حتی به تازگی مدیران پرسپولیس به ترابی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند و حتی شنیده می‌شود رقم قابل توجهی را هم برای هر فصل حضور در این باشگاه پیشنهاد کرده‌اند، اما ترابی راضی به تمدید قرارداد نیست و همچنان در تلاش است فصل بعد به یک تیم خارجی برود.


ترابی از لیگ قطر نیز پیشنهاد دارد و هیچ بعید نیست برای دریافت درآمد بیشتر دوباره راهی لیگ قطر شود.

به هرحال این بازیکن به دلیل قراردادی که با تیمش دارد، تا پایان فصل در ترکیب سرخ‌ها باقی خواهد ماند، اما بعد از پایان فصل جاری روشن نیست که چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->